procoreforuganda.reismee.nl

Procore For Uganda

Op 13 augustus vertrekt het eerste team van Procore om in Uganda in het dorpje Ngoma mee te gaan helpen met de afbouw van een kliniek. Deze kliniek is tot stand gekomen door de inspanningen van de mensen van Procore op 3 gebieden. 1 groep heeft zich gebogen over het ontwerp van de kliniek en dit is tot stand gekomen na een aantal gezameleijke skype en mailsessies met onze partner in Uganda, Een andere groep heeft op ludieke en orginele wijze heel veel geld ingezameld dat ook nog deels verdubbeld is door Wilde Ganzen en een derde team heeft medische middelen en materialen ingezameld die deels in de bagage en deels met een container die kant op gaan. In totaal gaan 22 mensen van Procore in 3 teams aan de slag in de bouw, de school en met leuke sociale activiteiten zoals een sportdag, vrouwenvoetbal ! en natuurlijk dans en zangworkshops. Niels Koldewijn begeleidt team 1 en Yolande van Wijk team 2 en 3.

Wij zullen zo goed mogelijk verslag doen van de belevenissen maar er is geen stroom en internet in het dorp dus updates kunnen even duren

Laughing

marja

Ik reis weer met je mee,bon voyage xxx

Peter van der Krans

Keep up the good work !!

Commundo